Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát [Törölt felhasználó] indította 13 éve
Helló Mindenkinek!
Decemberben vettem egy 2001-es E270 CDI-t. Egy álom vált valóra, imádom. Gond az persze van vele, de a legjobban az aggaszt, hogy szerintem vészesen melegedik. Amikor megvettem nem volt persze jó a hűtőfolyadék szint, ezért úgy gondoltam a feltöltéssel majd megoldódik a helyzet. Nem így lett. Eddig tél volt, nem volt gond. Ma felmentem a Normafára, kb. 15 fokos külső hőmérséklet mellett és tessék, megint melegszik.
Már kivettem a hűtőt, és alaposan kimostam. Új folyadékot kapott. A hűtőfolyadék hőmérséklet jelzője sem túl egyértelmű. Három skálaérték van rajta, de számomra csak a középső (80 C-os) jelzés egyértelmű, az alsó 40-es és a felső 120-as nem. A köztes rovátkák pedig végképp nem tudom mit jelentenek. Alapesetben a 40, rovátka (60)-80-rovátka (100), 120, piros lenne a beosztás, de ebben az esetben én ma is 120 fokos vízzel autóztam, úgymond a határon.
Segítsetek, mi legyen a következő lépés. Előre is köszi!
Ja, nem csak hegymenetben, erősebb pályatempónál is csinálja és a hűtőfolyadékom nem fogy, nem olajos.
Hozzászólások eddig: 3
Szekeres Zoltán üzente 13 éve
Üdv mindenkinek! W210-es E270 CDI-ben nem tudom beállítani az órát. Mikor németországban megvettem, működött, halál pontos, mert rádióról kapja a jelet. De sokat állt otthon, lemerült az akksi, és azóta nem tudom beállítani. A szakszervíz azt mondta, ki kell menni vele ausztriáig, mivel a gyári GPS csak addig működik, és akkor magától beáll, ahogy megtalálta a műholdat. Ha valakinek lenne ötlete ezzel kapcsolatban, megköszönném! Üdv: Szekeres Zoltán
[Törölt felhasználó] üzente 13 éve
Na, közben megoldódott! Ok prózai volt. Termosztát. Előbb kivettük a régit, felmentem nyélgázon a normafára, és az üzemi hőfokot sem érte el. Úgyhogy 12.700,- forintért új, gyári alkatrész került bele és ezzel a gond úgy néz ki, megoldódott. Most már 25-26 fokban sem melegedik, se pályán, se hegyen...
De miért van az, hogy senki sem reagált 1 hónap alatt semmit? :(
[Törölt felhasználó] üzente 13 éve
Na, végül meglett a megoldás. Túlaggódtam kicsit. Kivettük a terszmosztátot, nélküle már nem volt meleg... Úgyhogy kapott újat. Gyári emblémás Behr termosztát a Vianno-nál 12,7K volt. Most olyan mint az új. Jöhet a futómű...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás