Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Bernáth Gáspár indította 11 éve
Üdv mindenkinek!
SOS-ben szeretnék segítséget kérni. Pár napja vettem egy 124-es E 250d szívódízelt. Nehezen indult, így az olajon és szűrőkön kívül az 5 izzítógyertyát is cseréltettem. Tegnap hoztam el az autót a szervizből. Gondok: Szerintem csak 4 henger jár, hűtővízben olaj van. Előtte minden jónak tűnt, lehet, hogy az izzító gyertyák cseréjénél volt valami gond? Mit célszerű tenni? használható még az autó kis távon? Válaszokat előre is köszönöm.
Hozzászólások eddig: 3
Bernáth Gáspár üzente 11 éve
Sajnos az autó helyzete rosszabbodott. Az olajszintem rendben van, de a hűtővíz szintje lecsökkent, és tegnap este eltört a hűtő jobb felső tetejét és a hűtővíztartályt összekötő gumicső, így nem tudom feltölteni az autót fagyállóval. A cső a hűtőhöz egy műanyag foglalattal csatlakozik, ez tört el, és olajos víz folyt végig a kocsi elején.
Szerintetek egy műanyagos megtudja javítani? A közeli szerviz nem vállalta a ragasztás, új hűtőt ajánlott 60 ezerért.
Továbbra is keresek típust ismerő tapasztalt budapesti vagy környéki szerelőt, aki a motorgenerálra árajánlatot küldene, leginkább a munkadíj érdekelne. Hengerfejtömítés csere, szüksége esetén hengerfej javítás, illetve dugattyúk gyűrűzése is.
Email címem: keshb@freemail.hu
Köszönettel:
Bernáth Gáspár
Budapest
Bernáth Gáspár üzente 11 éve
Kedves Attila,
köszönöm szépen a gyors választ.
Néhány kisebb utat kénytelen volta vele menni, a vízhőfok 80 fok fölé alig emelkedett, az 5. henger biztos beindult a bejegyzésem óta, a menetteljesítményből gondolom, hogy 4 hengerrel biztos gyengébben vinné a karosszériát, a motor járása is egyenletes. Az olaj és vízszintet ellenőrzöm, és hamarosan körülnézek szerelőügyben is.
Ha már az ember hengerfejtömítést cserél, nem érdemes a dugattyúkat is meggyűrűztetni? Érzésem szerint van már a kocsiban km rendesen. Tapasztalt és elfogadható áron dolgozó budapesti szerelővel szívesen egyeztetnék, ha valaki tud ilyet ajánlani.
Köszönöm,
BUÉK
Tóth Attila üzente 11 éve
Szia Gáspár!Az autód valószínűleg hengerfejes,azaz hengerfejtömítést kell cserélni benne.Ott éghetett át a tömítés,ahol nem megy a henger.Szerintem ha megnézed a hűtővízszinted lejjebb ment,az olajszinted feljebb.Ne használd a kocsid,mert megsütöd,megfőzöd.Fordulj szakemberhez!!!Kitartást!!Üdv:Attila
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás