Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Baranyi Attila üzente 6 éve
Üdv Mindenkinek!
Pár hete egy E200-as boldog tulajdonosa vagyok. Igyekszem mindent rendbe tenni, működésre bírni rajta.
A gyári telefonrendszert szeretném életre kelteni, de sehogy sem megy. Nokia 6210 telefont helyeztem a bölcsőbe, "Please wait" felirat jelenik meg. Kb 30 másodperc után ismét kéri, hogy helyezzem be a telefont.
...és ez így megy a végtelenségig.
Az előző gazdája nem tudom milyen telefonnal használta (lehet, hogy 6310-es Nokiával). A telefon bölcsője többféle telefonhoz jó (6210, 6310, stb.), legalább is ezt olvastam a neten.
Az általam használt Nokia 6210-es nem magyar menűs és nincs benne "hands free" beállítás. Nem tudom, hogy ez probléma lehet-e!?
Használ még valaki régi telefont az autójában? Ha igen, kérném a segítségét!
Előre is Köszönöm!
Kinder János üzente 6 éve
Sziasztok ! Most vennék egy 2003 as E320 sor 6 ost. DE kíváncsi lennék véleményekre, a technikával kapcsolatban tapasztalatokra stb.
Fekete Istvan üzente 7 éve
Fekete Istvan üzente 7 éve
Sziasztok,
volna egy kerdesem, hogy volt e mar valakinek hasonlo tapasztalata.
Van egy w211 e220cdi m es neha egyszercsak gyorsitasnal megtorpan az auto es nem gyorsul, tartja a fordulatszamot, hiaba nyomom padloig. Vissza is tudni valtani de a motor csak bõg es nem huz.
Illetve tempomatnal is egyszer csak elveszti a sebesseget.
Mindket esetben 4-5 masodperc utan magahoz ter es teljes erovel elkezd gyorsulni.
A szerelok nem tudnak ra mit mondani egyenlore, a szerelo a valtora mutogat a valtos meg a motorra.
Volt mar valakinek ilyen problemaja?
Valaszokat koszonom elore is!
Tóth Péter üzente 7 éve
Üdvözlök mindenkit. Volna 3 problémám egy w211 es 220 cdi 2007 es kombi mercivel. segitség kellene.
1. A klimám ( nyári körülményekröl beszélek) induláskor rendesen hűt, majd kb 10 perc elteltével poshadt meleg levegőt fúj be és nem is indul ujra. eleinte ezt nem igy csinálta hanem néha ment el majd ujra hűtött. Erre én kicseréltettem a klima hűtőt ujra, de nem lett jobb. Majd a száraz szűrőt. majd megmérettem a nyomást is benne nem e lefagyasztja magát mert sok a gáz, de nem. tökéletes. Mit csináljak, hogy megjavuljon? A Papasnál érdeklődtem de semmi okosat nem mondtak, csak hogy hagyjam ott.
2. Nagy navis Hamman/Becker fejegységem mostanában ki-be kapcsolgat és miközben bekapcsol, lefagy egy darabig és hiába nyomkodom a gombokat nem reagál, majd később megprobálja utolérni magát. ezt néha 2-3 percenként is megcsinálja. A központi egységen lehet az órát is állitani, na óra állitás után kikapcsolt majd mikor ujra be akkor vissza állitotta magát. Ugyanezt csinálja a beállitásokkal is.
3. Hogyan lehet egy bontott teljesen felfújt légrugót leengedni, hogy az autóba be lehessen a rossz helyett rakni?
Köszönöm ha valaki végig olvassa a nyűgeim és ha valamelyik problémára tudna megoldást. Egyébként nincs hibakód az autóban.
Köszönettel Tóth Péter
MMC Autochip üzente 8 éve
Mercedes chiptuning akció az MMC Autochip -nél!
profi motoroptimalizálás, 18 év tapasztalat, garancia.
Mercedes chiptuning típustáblázat: https://autochip.hu/mercedes-chiptuning
Chiptuning és tuningbox összehasonlítás: https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox
https://autochip.hu
Szabó Márta üzente 8 éve
S.O.S segítségkérés!! Párom kint van Svájcban egy v230 benzin/gázos automata vitóval,ami megadta magát tegnap este.Az éjszakát kivárta a kocsiban,hogy majd reggel a szervíz talán megoldja a problémát,de azt mondták pénteken már nem foglalkoznak vele,majd jövő héten.Rendesek.Szóval gyújtáskor 3 rövid 1 hosszú sípolás.Alapjárat hol van,hol nincs.Ha megvan a fordulat aránylag működik az autó,de ha elveszi a gázt,rögtön dadogni kezd a motor,rángat,vagy leáll.Próbálta átállítani csak benzin üzemmódra,hátha a gázos rendszer vacakol,de benzinnel is ezt csinálja.Szervíz nem segít,mivel automata ,vontatni nem tudjuk,tréler pedig.....ajajaj.Bármilyen ötletet nagyon szépen megköszönnék.
Madácsi Sándor üzente 8 éve
Sziasztok SEGITSÉGRE LENNE SZÜKSÉGEM!!!!!!!!VAN EGY W124 2,3 benzines mercim,most volt benne motorcsere, és azota az alapjáratom 1500,és csak 5000 ig pörög fel a motor padlogázon,kérdezném hogy ez lehet e attol hogy az új motor gyujtása nem vákumos előgyujtásos mint az enyém volt a régi motor?????vagy a vákumcsöveket nem jo hejre dugdostam össze??mert a beömlön az injektor mellett van egy vákumcsönek hej de nemtudom hogy az hová ment régen, ha azt a kis pöcköt befogom vagy eldugitom akkor az alapjárat jo,csak nemindul de a kocsi ,a képen látható motorrol van szó
Gulyás Viktor üzente 9 éve
Tóth Tibor üzente 9 éve
Sziasztok! Eladó egy jó állapotban lévő MERCEDES-BENZ E 280 T kombi. Sajnos családi okok miatt meg kell válnunk tőle.
Ha valakit érdekel szóljatok, mert szívesebben adnánk el Mercedes kedvelőknek, aki szívesen viselné tovább gondját ennek a szépségnek. :)
Irányár: 450E Ft, de alkuképes.
gnunyaj(kukac)gmail.com, +3630/442-4151
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás