Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Didik László indította 13 éve
Sziasztok Klubbtagok!
Szeretnék venni egy C class mercit (W202) mert már rég óta tetszik és végre van rá pénzem is. Azt olvastam valahol hogy csak a 96 előttiek jók, mert akkor más volt a fényezési eljárás és kevésbé rozsdásodik a karosszéria. Meg tudná ezt erősíteni vagy cáfolni valaki. Nem találtam egyenlőre semmilyen cikket ami ezzel foglalkozna, egy totalcar népitéletben olvastam. Esetleg jól jönne valami összehasonlítés, hogy mikor mit frisítettek az adott tipuson. Csak a 4 ajtós érdekel a kombi nem. E osztálynál hallottam hogy a 95 őszétől gyártottak kevésbé tartósak mint a régi E osztály (W124). Esetleg ez igaz a C osztályra is? Na várom az okosságokat. Üdv Laci.
Hozzászólások eddig: 4
biro csaba üzente 7 éve
Sziasztok!
Szeretnek vasarolnni egy E 220 D-t, 2001-es kiadas.
Kivancsi lennek a velemenyetekre a tipussal kapcsolatban.
Errol az autorol lenne szo:
http://autovit.ro/anunt/mercedes-benz-e-220-ID7GhVdN.html#3d5e78fc86
Elore is koszonom!
Fazekas Márton üzente 13 éve
Szia,
A w201 - w210 elütés volt, bocs. A szerelő azért beszélt le a w202-ről is, mert az is már a számítógépes, tervezett avultatásos autótervezés szülötte. A w124 az utolsó olyan széria, (1986-ban jött ki) amin még a régi mérnök generáció dolgozott, ahol a több millió km élettartam volt a fő cél, de már ez is jóval gyengébb eresztés, mint a w115, 116, 123 stb, viszont megfizethető.
A német neten egyébként több száz db kitűnő állapotú 94 előtti autó van fent, ha nem ragaszkodsz egy bizonyos színhez/motorhoz/felszereltséghez, rengeteget találsz! És ezek még nincsenek tömve elektronikával, ha kiviszel magaddal - ahogy én csináltam - egy jó szerelőt, nem fontos, hogy Merci specialista legyen, 3-4 autót megnézve könnyen el tudod majd dönteni, melyiket érdemes megvenni.
Didik László üzente 13 éve
Szia Márton!
Köszi az infó. Akkor ha jól értem a fényezési eljárásra már az újabb E osztály (kereklámpás) gyártásának elkezdése előtt 1 évvel átálltak? Hát ez szomorú. Mert 94 vagy korábbi elég kevés van jó álapotban kevés kilométerrel. A w201 nem a dupla kereklámpás, az a w210. A w201 a 190-es merci a c-klass (w202) elődje. Mi az amiért nem javasolták a szerelők a C osztályt? Sajnos nekem nincs mercis ismerősöm, így nem tudok máshogyan tályékozódni csak netről.
Fazekas Márton üzente 13 éve
Szia,
Én nemrég vettem egy w124 230E-t Németországban. Előtte kb. 3 hétig napi több órát bújtam a mobile.de-t és beszéltem több olyan szakemberrel aki csak Merci javítással foglalkozik évtizedek óta.
Ők is azt mondták, hogy ha jól emlékszem a dátumra, 94 őszén állt át a Merci a vízbázisú fényezésre, az ennél fiatalabbak rozsdásodnak. A Mobile-n meg azt láttam, hogy a w124 sokkal jobban tartja az árát, és jóval kevesebb van eladó, mint a fiatalabb, modernebb w201-ből (a dupla kereklámpás) ami az összes szerelő szerint egy kalap fos, és nem csak a korrózió miatt! A C-Klasse-ról nincsenek ilyen pontos infóim, mert arról több szerelő lebeszélt. Azt tudom javasolni, ne itthon vedd az autót, vagy csak olyat, aminek évekre visszamenőleg ismered az előéletét, mert átbaszarintanak!
Németországban 3-3,5ezer eur-ért kevesett futott, szervízkönyves, 1-2 tulajos, törésmentes autót kapsz. Ennél olcsóbban csak sokat futott szarok vannak.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás