Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mercedes klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mercedes klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Szabó Zoltán indította 14 éve
Sziasztok!
W211-est szeretnék venni. 2003, 2004 évi 220CDI, ill 270CDI-t. Mire figyeljek azon kívü hogy szervízkönyves legyen ? Avantgarde, és az elegance között mi a különbség? Az avantgardeben is van belső éjszakai hangulatvilágítás? Ambiente?
Köszi, kezdő mercis vagyok, bmwről és saabról jövök le.
Hozzászólások eddig: 9
Gergő Ka üzente 3 éve
Üdv! Mercedes e220 w211 2005 dpf(már ki iktattuk)
JELENSÉG már programozás előtt is fent állt, ami pedig nem más mint, hogy letilt az autó teljesen véletlenszerűen nincs se fordulatszámhoz, sem sebességhez kötve, egyetlen hibát írt, a levegő szűrő utánl lévő nyomás érzékelőre, ki lett cserélve viszont a hiba még mindig fent áll. Hibakód nincs ha valaki csak annyit leirna merre induljak el annak hálás lennék. Vagy mik szoktak sűrűbben elofordulni egyébként dinamikus megy és újra indítás után megint rendben van.
Dalos Nándor üzente 4 éve
sziasztok. Találkoztatok már olyannal hogy beülök és a ventillátor életre kel , úgy hogy ki van kapcsolva. se fokozatot se hőfokot nem tudok állítani.
István István üzente 4 éve
Üdv
Esetleg valaki tudja melyik alkatrész hibás ha ezt írja a motor lámpa es világít folyamatosan és az autóba nincs meg az erő.
Ball oladali szívósor késik későn kapcsol.
w211 E350 4Matic benzin 2006.
Előre is köszönöm.
Selmeczi Tamas üzente 5 éve
Sziasztok! Elofordulhat-e olyan problema, hogy az izzitogyertya mar nem mukodik megfeleloen de a muszerfalon meg nem jelez vissza hibat a rendszer, viszont emiatt a reggeli hidegben egyszeri izzitasnal csak 4-5 forgatas utan indul ha pedig haromszor izzitok akkor indul mint a nyari melegben? Ha igen akkor ez esetben cserelnem kene az osszes gyertyat? A valaszokat elore is koszi!
POlcsak Lehel üzente 6 éve
Sziasztok nem reg vasaroltam egy mercedes w211 es modelt ,a problemam az h a muszerfalon 10 masodperc inditas utan bead egy piros akumulatort vizit workshop felirattal ,toltesem van akumulatorom jo, a pollenszuro alatt levo kis akut kicsereltem es megsem alszik el a muszerfalon es minden fogyasztomat lekapcsol ertem ez alatt hogy ulesfutes nem megy tukormelegites ,es hasonlo dolgok .tud valaki segiteni elore is koszonom.
Koncza Csongor üzente 7 éve
Sziasztok...nemregibben vettem egy w211 220cdi (110kw)-os mercit....az a problemam vele hogy fagy ki a muszerfal:-(ha leveszem az akumlator sarut es kb 2perc mulva visszarakom ujra elindul de vagy megy 10 percet vagy 2 napot es ujra kifagy:-( valakinek ilyen tapasztalat? Koszonom elor is
Kasi Pál üzente 7 éve
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Adott egy 211-es 2003-as 500-as és sajnos tegnap nem tudtam hátramenetbe tenni a váltott megpróbáltam leállítani és újra indítani, de sajnos már el sem indul. Mi lehet a probléma? Válaszokat előre köszönöm!
Kasi
Tóth Zoltán üzente 7 éve
Frank Gabor üzente 9 éve
Üdvözlök mindenkit!
Új mercis vagyok, (egyelőre sajnos), mindjárt kifejtem miért.
Van egy W211-em, 220 cdi 110kw 2003-as évjárat, elegance, automata. Kb 3 hónapja - mióta megvettem Ausztriában - csak szerelőkhöz hordom, mert egyszerűen nem találja senki a hibáját. A jelenség a következő: Reggeli elindulást követően szépen felkapcsolgat az autó, majd lassítást követően visszakapcsol egyet, ha kell kettőt, és mihelyt újra a gázra lépek, hogy gyorsítsak, maximum 2000-es fordulatig pörög fel a motor és váltogat felfelé ötödikbe. Így elérek egy kb. 55-60 km/h-s sebességet és hiába nyomom tökig a gázt, nem kapcsol vissza, ún. vészüzembe lép a motor. Ekkor leállok, leveszem a gyújtást, várok kb. 10 másodpercet, újraindítom és egész nap utána semmi baj, gond nélkül megy.
Nos már kipucoltattam a turbót, EGR-t, új a turbó elektronikája és mechanikája is, a hibakiolvasásnál töltőnyomás és légtömegmérő hibát jelez, egy a környékünkön a legjobbnak titulált villamossági szerelő olvasta ki, azt mondta, hogy a kettő összefügghet egymással azaz oda-vissza alapon egyik okozhatja a másik hibáját is, de lehet akár valamelyik vákuumcső repedése is, de nekilátni megkeresni a hibát nem hajlandó. Szerintem ne is tegye, ha így áll hozzá.
Ha valakinek esetleg van/volt hasonló tapasztalata, kérem segítsen, mert így hiába az eddig legkényelmesebb autóm ez a merci, de kiábrándító, főleg azért, amennyit eddig a hibakeresésre és javíttatásra költöttem és még mindig nem megbízható. De mégis szeretem.
Köszönöm
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás